dissabte, 19 de desembre del 2009

Neu

ahir 18.desembre.2009






i aquest mati 19.desembre.2009


i no n'he fet més (de moment) perquè m'he oblidat de posar-me les mitjes i m'estava gelant...

2 comentaris:

  1. L'última foto sembla un fotograma de la peli "The Blair Witch Project" xD Has fotut alguna patinada contra terra ja? Si la neu no es desfà només serà qüestió de temps jaja ;)

    ResponElimina
  2. Que passa!? Quantes te n'has fotut tu ja?!
    Malhauradament, ha estat plovent els últims dos dies i ja gairebé no queda gens de neu...

    ResponElimina