L'última foto sembla un fotograma de la peli "The Blair Witch Project" xD Has fotut alguna patinada contra terra ja? Si la neu no es desfà només serà qüestió de temps jaja ;)
Que passa!? Quantes te n'has fotut tu ja?!Malhauradament, ha estat plovent els últims dos dies i ja gairebé no queda gens de neu...
L'última foto sembla un fotograma de la peli "The Blair Witch Project" xD Has fotut alguna patinada contra terra ja? Si la neu no es desfà només serà qüestió de temps jaja ;)
ResponEliminaQue passa!? Quantes te n'has fotut tu ja?!
ResponEliminaMalhauradament, ha estat plovent els últims dos dies i ja gairebé no queda gens de neu...