Ha passat una setmana, i tret de diverses ferides de guerra, tot va més o menys bé. Més o menys, perquè encara no he pogut matricular-me i per tant tampoc censar-me, ni tenir els welcome pakcs amb tot de coses gratis, ni tenir el carnet d'estudiant amb tot el que això significa, etc etc
Però ja tinc compte al banc i en contracte de l'habitació firmat, i ja he anat al IKEA!!!
Per cert, que els del banc em regalen una aspiradora!! Ja penjaré fotos quan m'arribi.
Vaig comprar moltes coses a l'IKEA :D I vaig aprofitar per anar a visitar la Irene, una altra becada de la Caixa. L'Ikea està a Mannheim i ella viu en aquella ciutat, és a 25 minuts en tren des d'aquí, si agafo el ràpid (i car) o 54minut si agafo el regional (i una mica menys car). Aquí hi ha un parell de fotos amb coses que he comprat:
Ja ho començo a tenir tot una mica més ben posat. Hi ha els coixins encara envolicats i els llençols sense obrir perquè encara no he anat a rentar... demà compro sabó i dimarts rento.
Mentrestant un parell de fotos de la ciutat. El castell i la plaça del mercat (per traduir-ho d'alguna manera):
Demà ja començo... ja explicaré què tal tot.
Provant, provant...
ResponEliminaSí, es poden deixar comentaris
xDDD
Jo.... esperava trobar-me algo més interessant :p
ResponElimina