diumenge, 18 d’octubre del 2009

Primera Setmana

Ha passat una setmana, i tret de diverses ferides de guerra, tot va més o menys bé. Més o menys, perquè encara no he pogut matricular-me i per tant tampoc censar-me, ni tenir els welcome pakcs amb tot de coses gratis, ni tenir el carnet d'estudiant amb tot el que això significa, etc etc

Però ja tinc compte al banc i en contracte de l'habitació firmat, i ja he anat al IKEA!!!
Per cert, que els del banc em regalen una aspiradora!! Ja penjaré fotos quan m'arribi.

Aquesta setmana em fet diverses activitats: gimcanes, una mena de bitlles rares, tours per la ciutat, cinema (Malditos Bastardos en versió original, molt guapa) etc però encara no tinc les fotos, ja en penjaré alguna quan me les passin. El més destacat ha sigut el FRED que ja fa per aquí, i la mena de cosa que cau del cel... no sembla que plogui però acabes xop. A veure si cobro i em vaig a comprar roba d'abric!!

Vaig comprar moltes coses a l'IKEA :D I vaig aprofitar per anar a visitar la Irene, una altra becada de la Caixa. L'Ikea està a Mannheim i ella viu en aquella ciutat, és a 25 minuts en tren des d'aquí, si agafo el ràpid (i car) o 54minut si agafo el regional (i una mica menys car). Aquí hi ha un parell de fotos amb coses que he comprat:



Ja ho començo a tenir tot una mica més ben posat. Hi ha els coixins encara envolicats i els llençols sense obrir perquè encara no he anat a rentar... demà compro sabó i dimarts rento.

Mentrestant un parell de fotos de la ciutat. El castell i la plaça del mercat (per traduir-ho d'alguna manera):





Demà ja començo... ja explicaré què tal tot.

2 comentaris: