dilluns, 19 d’octubre del 2009

Primer dia de classe!

Ja he fet una classe! En un auditori de 200 persones ens hi hem ficat 20! Però l'escenari és molt gran i està ple de mini experiment i mentre ens expliquen el què va fent els experiment per tal de demostrar i que puguem veure el que vol dir. Està molt guapo!!

Doncs això, ja hem començat les classes i amb elles el fred. Lo de la setmana passada fa riure amb el que ens hem trobat aquest matí a les 7.30. De fet fa un dia explèndit, tant explèndit que estem a dos sota zero i està tot congeladet, ja ha glaçat!

Aquí teniu les vistes des de la meva finestra: A un costat el castell (al fons), i a l'altre  no sé quin coi d'obres que es posen a treballar a les 6! del matí!


2 comentaris:

  1. -2º no està gens malament, de moment esteu pitjor que a Copenhague xD L'habitació fa molt bona pinta, sembla tot molt nou i molt net. Espero que les obres del costat de casa teva acabin aviat, més que res per la teva salut mental ;)

    Per cert, què és la foto principal on posa "L'Alba va a Karlsuhe"?

    ResponElimina
  2. És el castell que hi ha aquí darrera l'edifici on visc. La vaig fer el primer dia!

    Afortunadament al llarg del dia les temperatures han anat pujant i ara estem a 11º que no està gens malament :D

    Me'n vaig a posar una rentadoraaa!!

    ResponElimina