diumenge, 8 de novembre del 2009

Nit d'òpera i fira!

Hey!

Més fotos que he recopilat d'altres cameres:
Anant a la uni un matí qualsevol:



Ahir vam anar a l'òpera_ Don Carlos_:


La veritat és que va ser una mica bastant espectacular, perquè van fer foc a l'escenari i al cap d'una estona van sortir unes dones amb pantalles d'ordinador, que tenien com a "fondo de escritorio" paissatges bucòlics.... Però unfortunatelly no ens vam quedar fins al final... ho sé... A la mitja part vam marxar i vam anar a la firaaaa:



Només els quatre que vem sobrevirure la primera part de l'òpera. Va ser divertit, hi havia atraccions guais, però plovia i vam acabar amb els peus congeladets, i jo amb el mitjó blau amb topos de colors fins al genoll tenyit del vermell de les botes(?¿). També vam menjar Flammkuchen (del que a mi m'agrada, bacon i ceba, no del fastigos de poma i calvados, ecs). Aquí un petit tastet:



Bon profit i.. salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada