Més fotos que he recopilat d'altres cameres:
Anant a la uni un matí qualsevol:
Ahir vam anar a l'òpera_ Don Carlos_:
La veritat és que va ser una mica bastant espectacular, perquè van fer foc a l'escenari i al cap d'una estona van sortir unes dones amb pantalles d'ordinador, que tenien com a "fondo de escritorio" paissatges bucòlics.... Però unfortunatelly no ens vam quedar fins al final... ho sé... A la mitja part vam marxar i vam anar a la firaaaa:

Bon profit i.. salut!



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada