dimecres, 4 de novembre del 2009

L'Alba va a Paris



Sí! Un altre cop!! Mooolt guai! Hi he anat en tren, TGV. Tres hores des de Karlsruhe. Per anar: Primera classe, amb esmorzar inclòs:


Allà em vaig trobar amb el Robert!


Vem caminar per la ciutat i vam fer moooltes fotos! També vam anar en vaixell:




I per fi vem visitar la Sainte-Cahpelle:


Per cert, Paris està invaida perls romans... Ho hauria de dir, per un grup de gals d'irreductibles!!!





Fins la propera!!

3 comentaris:

  1. oooooooooooo !!!

    Kines fotos més maques ! M'has d'explicar com t'ho fas per fer akestes fotos...m'hauré de fer un poster amb el de la torre eiffel... Per cert, la Sainte Chappelle val la pena visitar-la, que després de 3 cops d'estar a París, per un motiu o un altre, no hi havia manera de poder entrar !!
    A veure si pel cap d'any de London també fas fotos com aquestes.
    Una abraçada,

    Robert

    ResponElimina
  2. Que macuts que esteu tots dos!!!

    Anda que no... quines farres us foteu... que si de Orgasmus... que si a Paris... que si despres a Londres... em feu tornar enveja!!!

    ResponElimina