El dia següent vam anar a Heidelberg:
Però feia molt fred, i va començar a nevar, així que no ens hi vem estar més unes 3 hores! També s'hi ha de tornar.
Li va tocar dormir "en los joyos" al Robert!! (Com a la marta)
Next please! Weno, next, vinc jo cap allà d'aquí una setmana, però a partir de l'any que ve sí, eh!?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada