Ja he estat a Strasbourg!! Però s'hi ha dde tornar!
La Cuitat està tota plena de decoracions varies
Feia molt fred i jo tenia les mitjes a la motxilla... Vem entar al primer bar que vam trobar, una mica "alternatiu" per no dir una altra cosa, i vaig posar-me les mitjes i vam pendre algo calent. Però ens vam portar unes tasses al·lucinants, de lo grosses que eren! Amb la bossa de te que em van portar es podia omplir una banyera, casi!
També vam anar a visitar el Parlament Europeu!! Per fora, es clar, i depressa i corrents perquè haviem d'anar al ballet...
A la sortida de l'espectacle, i dic espectacle perquè definitivament allò no era ballet... quina cosa més rara que ens van dur a veure...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada