dissabte, 30 de gener del 2010

El parc



Això és un llac....

I pel mig i ha branques i branquillons atrapats al gel, com aquest...




Com veus encara quede una mica de neu. I espero que en caigui més!

1 comentari:

  1. Com mola!! Però ha de fer un fred que flipes.... Per cert, per qui no ho sàpiga: a Castellar també va nevar!!! i va quallar, però va sortir el sol al cap de 30min i es va desfer la poqueta neu, jejeje

    ResponElimina