Com mola!! Però ha de fer un fred que flipes.... Per cert, per qui no ho sàpiga: a Castellar també va nevar!!! i va quallar, però va sortir el sol al cap de 30min i es va desfer la poqueta neu, jejeje
Com mola!! Però ha de fer un fred que flipes.... Per cert, per qui no ho sàpiga: a Castellar també va nevar!!! i va quallar, però va sortir el sol al cap de 30min i es va desfer la poqueta neu, jejeje
ResponElimina