ahir va ploure i es va desfer molta neu. PERÒ.. ha fet molt fred i el que queda està tot glaçat, glaçadíssim!! Aquest matí tornava a nevar, però després ha parat... Jo crec que hi haurà neu quan vinguis!! Don't worry! Mira, de fet vaig a penjar algunes fotos que acabo de fer :p
OOOOOOOOOoooooooooooooOOOOOOOOO molt maco !!
ResponEliminaA veure si tb està així quan et vingui a veure !
Ooooo!!!
ResponEliminaCom mola! Quina enveja, ja podria nevar una mica per Castellar...
és precios! Però també molt fred i molt gelat. Espero no trencar-me una cama!
ResponEliminaEncara esta nevat??!?!?
ResponEliminaahir va ploure i es va desfer molta neu. PERÒ.. ha fet molt fred i el que queda està tot glaçat, glaçadíssim!! Aquest matí tornava a nevar, però després ha parat... Jo crec que hi haurà neu quan vinguis!! Don't worry! Mira, de fet vaig a penjar algunes fotos que acabo de fer :p
ResponElimina