dilluns, 25 de gener del 2010

Més neu!













5 comentaris:

  1. OOOOOOOOOoooooooooooooOOOOOOOOO molt maco !!
    A veure si tb està així quan et vingui a veure !

    ResponElimina
  2. Ooooo!!!
    Com mola! Quina enveja, ja podria nevar una mica per Castellar...

    ResponElimina
  3. és precios! Però també molt fred i molt gelat. Espero no trencar-me una cama!

    ResponElimina
  4. ahir va ploure i es va desfer molta neu. PERÒ.. ha fet molt fred i el que queda està tot glaçat, glaçadíssim!! Aquest matí tornava a nevar, però després ha parat... Jo crec que hi haurà neu quan vinguis!! Don't worry! Mira, de fet vaig a penjar algunes fotos que acabo de fer :p

    ResponElimina