El dia que vaig arribar hi havia molta més neu. No es veia el terra i seguia nevant. Avui ja neva a estones i poca cosa, així que abans no acabi de marxar he pogut fer un parell de fotos (des de l'habitació). He de fer 50mil coses (entre elles, aprovisionar-me d'aliments...), així que de moment no hi ha ruta fotogràfica pel Karlsruhe nevat, si la cosa s'aguanta fins el cap de setmana, potser surto a fer-la.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada