L'Alba va a Karlsruhe
Altres blocs
Blog Maria
El Calaix De Sastre De La Marta
Paosdaily
dijous, 14 de gener del 2010
Strassenbahnunfall
Aquest matí, el primer dia de sol i de "calor" (hem arribat a +3ºC!), hi ha hagut un accident entre dos tranvies.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada