dijous, 14 de gener del 2010

Strassenbahnunfall


















Aquest matí, el primer dia de sol i de "calor" (hem arribat a +3ºC!), hi ha hagut un accident entre dos tranvies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada