dimarts, 16 de febrer del 2010

Karnaval!

Penjo quatre fotos de la rua de carnaval que hi ha hagut aquesta tarda, perquè us feu a la idea de lo penosillo que ha sigut.





 I el meu carro de la compra de propina!


4 comentaris:

  1. Hola!!
    Les nostres disfresses van ser mooolt més currades, ja veuras les fotos...
    Per cert, la mama diu que li agrada molt el teu carro nou!!! (i a mi també, però m'esperava un senyor carro, jejeje)

    ResponElimina
  2. jolines, que d'aquest carro al de segunet categoria hi van més de 60 eurillos, eh!? Aquest ja em va bé pel que he de comprar, a més, encara no sóc una vella que no pot tirar, com per tenir un carro supersònic! Ara només cal esperar a què es desfaci la neu, per poder fer-lo servir!! Jajaja (en això no hi vaig pensar :p)

    ResponElimina
  3. Doncs tampoc té tant mala pinta la desfilada...
    Fas la compra amb carro??? Osti, a veure si hauré de crear un grup del facebook que es digui "Estudiants de Màster de Física que van a comprar amb carro" xDD Segur que se'n faria fan un munt de penya!

    ResponElimina
  4. Algun problema!? Puc carregar més sense haver d'anar-hi tan sovint!

    ResponElimina