dijous, 18 de febrer del 2010

OLED

Avui al lab hem fabricat OLEDs!!! Ha sigut guai; llarg, però molt guapo.


3 comentaris:

  1. Ho heu fet a la 'clean room' (o com es digui)???
    Mola?

    ResponElimina
  2. És molt guay! Si si, ho vam fer a la clean room. És una paranoia, a partir de la tercera hora et comença a picar tot i no saps com rascar-te! Però és molt interessant!

    ResponElimina
  3. al meu màster tmb en fan d'aixons!!! però com que jo sóc més biològica.... xD

    ResponElimina