Malgrat tot la vida seguix.
Així vaig veure la final de la copa del món de futbol:
El cap de setmana passat: concert del Jazz Choir Karlsruhe:
Das Fest ha començat!! Aquí la pluja no espanta ningú, no se suspén res, TOTHOM al parc!
Per cert, notar que 1. la pluja no fa aturar res, com ja he dit, i 2. la festa comença al migdia i s'acaba a mitjanit i no al revés! M'encanta!
Us deixo amb un record d'un dels últims labs. Enjoy ;)

En aquestes fotos queda claríssim que són dies d'exàmens... ai que t'estas desmelenant, jeje.
ResponEliminaPer cert la Clàudia i la Paula diuen: "Què és això??" i jo: "les coses que fa l'Alba a la uni, mira bitxos amb un microscopi" i elles: "ecs, doncs que asco!?!?!" jajajaja
Que vagi mooolt bé demà l'examen!!
Els dies d'examens són ara!! No quan vaig fer aquestes fotos, d'allò em sembla que fa mil anys ja!!! I per cert, digues a les nenes aquestes que la mosca estava banyada en or, a veure si així els agrada més el tema.. jajajaj!
ResponEliminaMerci pels ànim... faré el que pugui!
M'agrada molt la cara de mala llet de la foto Alba amenaçadora !! És espectacular !
ResponEliminaPer cert, vull destacar la millora del blog en la seva presentació !