diumenge, 4 de juliol del 2010

WG

La meva nova casa
Benvinguts:

 Al PRINCIPI a la dreta el bany:


La cuina:

 
vistes des de la cuina:

Und mein Zimmer!!


Les vistes des de la meva habitació:
 i des de l'altra punta del passadís:

5 comentaris:

  1. Ooohh!! Quina casa més xula!!
    Ara només queda venir a estrenar-la, jeje

    ResponElimina
  2. Nena, la casa és xulíssima, m'encanta!! Em dones molta enveja, ja m'agradaria a mi que la meva casa fos així d'àmplia, nèta, luminosa i ordenada. Hi vius sola?? És molt cara?? M'encanta, a més amb mil detallets macos per les parets, amb sofàs i cuina gran i de tot. Mare meva, és fantàstica :D

    ResponElimina
  3. Jajajaja, no hi sóc pas sola!! Visc amb un noi i amb una noia alemanys, són bona gent :) La veritat és que crec que he estat molt de sort!! Per cert, el sofà de la meva habitació va fora, crec que l'antic habitant de l'habitació (el germà d'ella) se l'endú el mes que ve.
    Està més bé de preu que al lloc on era abans, ara pago 350 tot inclòs (fins i tot les rentadores!; abans havia de pagar 1.70 per cada rentadora/secadora)
    L'única cosa que no sé si he comentat és que és una àtic, al 5è pis (i a molta gent sembla molestar-li el tema...) però a mi m'encanta, tot i que potser si que hi fa una mica més de calor que a baix... què hi farem, ja m'he comprat un ventilador!!
    Records!!

    ResponElimina
  4. Jo que he tingut el privilegi de veure el piset, k no de gaudir-ne, estic d'acord amb l'opinió general de que mola molt, està molt bé i els companys de pis són molt bona gent. El tema és que és un 5è pis, fet que si hi has de pujar poc, no passa res, però si has de fer la mudança la cosa canvia !

    ResponElimina