Per fi es van acabar els examens i van començar les visites. Amb els companya de la uni de Barcelona vaig retornar a Strasburg, en condicions climàtiques ven diferents a les de l'última vegada!
I ens vam perdre per pobles del voltant.
Jajajjaa i fins aquí la primera part, perquè sembla ser que se m'ha acabat la quota de posar fotos o no sé què!! Fins que no findi out com arreglar aquest temilla no hi haurà més :p Espero que sigui aviat!
Bé, va, un avança de la meva vida, que avui ha sigut un dia important:
1. Ja tenim horari, si més no provisional, per les classes de Biomedical photoncis!! FESTA!
2. M'apunto a alemany per fer examen l'any que ve. decidit.
3. m'apunto a francés, perquè no en tinc prou amb tot lo altre. Això sí, te truco: m'apunto a nivell zero, es tracta de no morir.
4. Demà anema a la piscinaaaaaaaaaa!!! caldrà trobar un o dos dies per ana-hi ja por fin!!! La meva esquena i el meu cap ho demanen a crits!
Horar provisional:
dilluns: alemany i seminar course
dimarts: biomolecular interactions by single-molecule fluorescence + light microscopy + francès (potser, deà aniré a veure el què...)
dimecres: FREEEE de moment, perquè segurament em posi aquest dia per anar al lab a fer el project course.
dijous: Optics and vision + laser physics (potser) + cell biology + francès (si no és dimarts, potser és dijous, o potser cap dels dos, a esperar a demà)
divendres: FREEEE
A més, sembla que la gent està animada i potser ens apuntem a cursos puntuals de cuina o demès històries, ja anirem veient. Aquest hivern tb hi haurà varies visites a diferents Weihnachtmarkts: Esslingen, Ludwigsburg, Zürich!! I d'altres que ja aniran sortint. Ja vorem en què queda tot això.
Apa tu, ja n'hi ha prou, que encara us empaxareu d'informació.
Cheers!
Alba
A la foto dels companys de pis hi ha dues noies, que una és la nova companya?? Que tal? Com és?? Volem informació!!!
ResponEliminaa la foto dels companys de pis hi ha el Beni, l'Eva (rossa) i la Doro (castanya) que és una seva amiga.
ResponEliminaLa meva nova companya de pis es diu Caro, és de Luxemburg i estudia geofísica. No puc dir molt perquè portem una setmana juntes només i ha sigut una setmana rara per tot plegat, però és simpatica i easy-going. So no crec que tingui cap problema, jeje.
Demà posaré més coses, que ja he fet lloc, borrant àlbums del picasa.