dijous, 21 d’octubre del 2010

Estiu vol1

Els dies d'estiu fa temps que ja no hi són. Aviat será fosc a les 4 de la tarda i les primeres neus treuen el cap per München. El fred ha arribat amb força i sembla que ja s'hi vol quedar. He tingut la sort, o la desgràcia, de viure l'estiu més calorós d'Alemania, des que se'n tenen dades. Malhauradament una estava d'examens durant les setmanes de calor i poc vaig poder-les disfrutar. Els meus companys de pis seran fora durant els mesos d'hivern. Ell és a Zürich, visita obligada, i ella al seu poble. Ens vam acomiadar com no podia ser d'una altra manera: Grillen!

Per fi es van acabar els examens i van començar les visites. Amb els companya de la uni de Barcelona vaig retornar a Strasburg, en condicions climàtiques ven diferents a les de l'última vegada!


I ens vam perdre per pobles del voltant.
Jajajjaa i fins aquí la primera part, perquè sembla ser que se m'ha acabat la quota de posar fotos o no sé què!! Fins que no findi out com arreglar aquest temilla no hi haurà més :p Espero que sigui aviat!

Bé, va, un avança de la meva vida, que avui ha sigut un dia important:

1. Ja tenim horari, si més no provisional, per les classes de Biomedical photoncis!! FESTA!
2. M'apunto a alemany per fer examen l'any que ve. decidit.
3. m'apunto a francés, perquè no en tinc prou amb tot lo altre. Això sí, te truco: m'apunto a nivell zero, es tracta de no morir.
4. Demà anema a la piscinaaaaaaaaaa!!! caldrà trobar un o dos dies per ana-hi ja por fin!!! La meva esquena i el meu cap ho demanen a crits!

Horar provisional:
dilluns: alemany i seminar course
dimarts: biomolecular interactions by single-molecule fluorescence + light microscopy + francès (potser, deà aniré a veure el què...)
dimecres: FREEEE de moment, perquè segurament em posi aquest dia per anar al lab a fer el project course.
dijous: Optics and vision + laser physics (potser) + cell biology + francès (si no és dimarts, potser és dijous, o potser cap dels dos, a esperar a demà)
divendres: FREEEE

A més, sembla que la gent està animada i potser ens apuntem a cursos puntuals de cuina o demès  històries, ja anirem veient. Aquest hivern tb hi haurà varies visites a diferents Weihnachtmarkts: Esslingen, Ludwigsburg, Zürich!! I d'altres que ja aniran sortint. Ja vorem en què queda tot això.

Apa tu, ja n'hi ha prou, que encara us empaxareu d'informació.

Cheers!
Alba


2 comentaris:

  1. A la foto dels companys de pis hi ha dues noies, que una és la nova companya?? Que tal? Com és?? Volem informació!!!

    ResponElimina
  2. a la foto dels companys de pis hi ha el Beni, l'Eva (rossa) i la Doro (castanya) que és una seva amiga.

    La meva nova companya de pis es diu Caro, és de Luxemburg i estudia geofísica. No puc dir molt perquè portem una setmana juntes només i ha sigut una setmana rara per tot plegat, però és simpatica i easy-going. So no crec que tingui cap problema, jeje.

    Demà posaré més coses, que ja he fet lloc, borrant àlbums del picasa.

    ResponElimina