divendres, 29 d’octubre del 2010

Estiu vol2

On erem... a sí!

Quan els meus amics de la uni van haver marxat, ja ja havia comançat l'internship a Leica Microsistems, a Mannheim. Amb la qual cosa torna a agafar el tren per anar munt i avall cada dia, però només durant dos mesos i com que tampoc anava sola, perque a una companya del master també li va tocar treballar allà, doncs no ha sigut taaan pesat.

Al cap d'una setmana d'haver començat a treballar van venir els papes, i durant el cap de setmana la Marta. Amb ells vam seguir explorant territoris de la Schwarzwald (Selva Negra).


     Quan la Marta va marxar, van aparèixer la Carme i la Marta. 

Amb elles vam anar a TRIBERG, a veure les cascades més altes del pais (163m) :o !!




Evidenment no posaré cap foto relativa al dinar d'aquell dia, ja que encara avuí hi ha a qui se li treu la gana només de pensar-hi!

Així que anem directe al següent pas, que va ser anar a veure una altra super atracció de la zona, o la següent decepció del dia: El naixement del Danubi!

 








Si més no, el poblet va resultar ser bonic.


Per acabar la seva visita, vam anar a passar el dia a Heidelberg. Vam pujar al castell i ens vam trobar amb una jornada de CuentaCuentosInfantiles. Era guai. Hi havia personatges disfressats, tallers per tots els racons del castell relacionats amb els contes... això sí que és aprofitar un munt de runa com un castell de la mil anys!




La Marta i la Carme fent el ruc damunt l'enoooorme bota de vi que hi ha als subterranis del castell.

Als peus de la bota.

Vistes de Heidelberg des de dalt del castell, malhauradament, s'estava tapant i tal i com es veu al fons, va acabar plovent.

2 comentaris:

  1. Què gran el rellotge de cucut!! jajaja

    El millor del video és quan se sent a l'Alba dient: "Qué trist, tio!", realment estava als caps de tothom que estàvem observant "el cucut més gran del món" després de pagar la corresponent entrada.

    ResponElimina
  2. La veritat és que si que va ser una mica trist. El que ja no sé si es veritat o no, és si realment és el rellotge de cucut més gran del món, doncs després vam llegir en algun lloc sobre "el rellotge de cucut més gran del món" i la foto era una altra... :o

    ResponElimina