dimarts, 2 de novembre del 2010

Estiu vol3


       


Viatge als Estats Units. Primera part.

Un país ben curiós, ple de contradiccions i contrastons assimptòtics. Un món desèrtic on les grandioses ciutats (mancades de centre on anar a fer un gelat) creixen com bolets escampats. La universitat és enorme també i a més, plena de recursos. Quina laboratoris en una uni!! A continuació un resum de la meva visita al far far west.


Venice Beach i Santa Mònica. La nit i el dia. 










Mira, estic farta d'aquest editor, no hi ha manera de posar les fotos en ordre! Ja seguiré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada