dimarts, 2 de novembre del 2010

Estiu Vol4. i últim.

Viatge als Estats units. Segona Part.


Doncs després de Santa Mònica vam anar a Los Angeles. LA... no li vaig trobar pas cap encant... la veritat sigui dita. Tot i això és interessant de visitar, s'han de conèixer llocs diferents, no? Tot és molt gran, els carrers molt amples, autopistes de 7x7 carrils que creuen ciutats i campus universitaris, edificis moolt alts i ultramoderns al costat de barraques que cauen a trossos.

Robert davant de de Magic Johnson al Staples Center. Estadi dels Angeles Lakers.

Walt Disney Concert Hall.
 Hollywood, what can I say... un carrer, on hi ha estrelles amb noms a terra. Un edifici que esperes sigui un teatre i resulta ser un enorme centre comercial, amb una sala de teatre. Tot són botigues, Societat de Consum al màxim exponent, i tret d'això res més.
Passeig de la fama. Hollywood.


El Kodak Theater, que resulta que és un centre comercial.... 
 Vam pujar per Mulholland Drive fins a un mirador. Allò va ser maco, els paisatges sempre ho són. Aquest, preciós amb els edificis alts de LA Downtown sortint per la capa de contaminació que cobreix el cel de la cuitat. Des d'allí també es veu el famós cartell de HOLLYWOOD, que com tothom diu, i és cert, és mini en realitat. Per cert, pujant per la muntanyeta unes mansiones espectaculars... Mulholland Drive... heu vist la peli? Quina cosa més rara!
Cartell de Hollywood a Griffith Park.

Fent fotos al centre de LA. Veieu quin centre històric/financer/el que sigui més bonic?
Feia mooolta calor aquest dia i el següent, fins i tot em queien les gotes de suor pel simplefet d'estar dreta al carrer!

I el dia següent....


WELCOME TO DISNEYLAND!!!

El Robert i Dumbo.

Jaffar. I es que ja se sap, és Halloween i tots els malvats malvadíssims eren pel carrer!

Un mundo pequeño es, un mundo pequeño es, un mundo pequeño es......

Robert bevent aigua a Mickey's Toontown.

A casa el Mickey!

A casa el Mickey. Al final no vam arribar fins a veure'l, eh Robert?!

Desfilada.
Aleshores van venir tres dies d'universitat. Classes pel Robert i informe del treball de l'estiu per mi, a més d'un parell de visites a un parell de professors de la uni i els sus impressionants laboratòris!

I el dijous: San Diego! Allà gairebé només se sentia mexicà pels carrers i botigues. I és que Tijuana és just allà mateix. 

Doncs per anar fins allí vam llogar un cotxe, i com que sóm tan espavilats, el vam llogar per divendres!! Total que quan el vam anar a recollir no hi havia el cotxe de me que haviem llogat i ens van donar un Mustang descapotable, jajajaja. El Robert no s'ho podia creure! Vam anar vorejant la costa fins on hi va haver carretera, i doncs pel camí vam parar a Laguna Beach. I per cert, descapotable però un dia que tela.. fins i tot va ploure!


Allà, però, hi vaig trobar el forn de pa! De fet l'únic que vaig verue... i dos croissants de xocolata (que eren napolitanes i no croissants...) ens van costar 5.90dòlars, vaig pagar amb 6 i no em van tornar canvi!



El cotxet. En un altre poble, del qual no recordo el nom, en el que vam dinar en un mexicà, l'únic de la carta que no picava!

I ja a San Diego: on anem?! Al centre. Quin centre?! Doncs a la Badia de San Diego...  i va i ens trobem amb trenta mil vaixells militars i un tal Bob fent un show a uns quants militars, alguns mutilats... the navy...


I de sobte una "petita" estatua d'una famosa foto....


 I com no podia ser d'una altra manera, al final el vaig trobar: el bus dels Simpsons!!!


Després de la Badia, vam anar a intentar buscar la Orca Ulisses.... al Zoo de San Diego, però ens vam enrecordar que no era allà, sino que la van dur al SeaWorld (que està una mica a les afores)... així que només vam fer una foto a la porta i ens en vam tornar. Abans d'anar a casa vam passar per Macy's a comprar uns Levi's de 11 € i unes convers de 20.


Un carrer que ens vam trobar pel camí... 


Bé, doncs quan vam tornar al campus, evidentment el Robert ja havia avisat als sus amics: Tenim un Mustag descapotable!! i au, tots a conduir-lo.


I per acabar el dia, i de fet la meva estada vam anar a sopar a la CheeseCakeFactory!!!!!


I ara a dormir. Fins aquí el meu estiu. Ha passat rapidíssim entre una cosa i una altra, però ara posant tot això aquí me'n adono que he fet unes quantes coses. Per cert, que el vol a l'altra punta del món no és pas tant com sembla. De fet fins a Atlanta vaig anar molt bé. El que si es va fer molt dur van ser les darreres 3 hores del vol Atlanta - Santa Anna... estava que em pujava per les parets de l'avió, no volia dormir, però me'n moria de ganes, volia arribar ja d'una vegada, la veritat. I de tornarda bé, tret que aquest cop volia dormir però no en tenia ganes i no ho vaig fer... i després els francesos estaven de vaga... total que se'm va endarrerir una hora el vol, però després de tantes hores a sobre una hora em van semblar 5 minuts. I gual que el vol Paris-Francfurt, va ser un plis. I el jet lag... he de confessar que em pensava que era un mite. Doncs bé amics, resulta que no ho és. Allí em va passar que a les 9 del vespre estava que m'adormia pels racons i a les 4-5 de la matinada ja no podia dormir més (3-4 dies va durar la broma). I aquí, la primera nit bé, però la segona?! No vaig dormir, no podia, de cap de les maneres!! Total que quan van obrir el forn de pa vaig a anar a comprar esmorzar, me'l vaig menjar i llavors si, vaig dormir unes 3-4 horetes. Però la broma va durar uns dies, d'horaris raros, no tenia son quan tocava, tenia guana quan no tocava..... de fet fins abans d'ahir que no vam canviar d'hora no m'he tornat a sentir bé. Ha sigut de cop, canviar l'hora i tot a puesto! So, bis hier.


No es queixaran aquells que no només volen fotos (els que sí, potser una mica).


Noticia, els meus veïns tornen a tenir la música a tope... tot i així demà cal treballar així que BONA NIT A TOTHOM!



6 comentaris:

  1. Molt bé!! T'has superat a tu mateixa, jajaja.

    Però hi ha una cosa que no m'agrada... jo em pensava que el kodak theatre era un teatre!!! I posats a trencar mites, la parella de la famosa foto no eren parella, simplement estaven passejant/fent una celebració per Times Square i va ser un petó espontani, res romàntic després d'estar mesos sense veure's (ho van dir l'altre dia a la tele, jejej)

    Però per tot el demés quina enveja, haurem de començar a estalviar.

    PD: has de fer una última actualització, eh!??!

    ResponElimina
  2. Encara em queda una?!?! L'habitació?

    ResponElimina
  3. Primer: Si!! Volem fotos de l'habitació!!

    Segon: la mama diu que: primer, ets una pedant, que has anat a USA i sembla que hagis anat a la volta de la cantonada, quan ella lo màxim que ha anat és a Caldes . Segon ens has de dir que t'has comprat uns levis de 10€, marrana?!?!? Tercer (ara en serio) li ha encantat, les fotos són genials i els comentaris fantàstics. Ha sentit una mica d'envidia sana... però s'alegra molt que t'ho hagis passat tant bé, t'ho mereixes.

    Després d'aquesta parrafada que m'ha dictat:

    Un petó mooolt fort!!

    ResponElimina
  4. Jajajaja, pedant, jo??!!? Que passa?! se li ha de treure importància al fet que es "tan lluny"! En fi, que si vol anar-hi ja sap que li toca, no és tan horrible. Molts records a tothom!! :D

    ResponElimina
  5. He de confessar una cosa, no vaig deixar a l'Alba fer-se una foto amb el mickey !! Era pk així ha de venir un altre cop !! I el mustang que heu vist, l'alba li va donar unes voltes i va fer unes acceleracions, ojo que peligro !
    en fi, que va molar molt i que esteu tots convidats quan vulgeu !

    ResponElimina
  6. Boneeeeees! Molt completa l'actualització de l'estiu. Veig que hi una muntanya de coses per fer als states que no te l'acabes. Bona elecció d'entre tots els possibles actors del walk of fame. Quina por creuar-se amb l'autobús dels Simpsons...només pensar que el conductor fos un 0.01% de yonki del que és el dels dibuixos ja fa venir cagalera xDD

    ResponElimina