Una bonica ciutat.
Vaig arribar un tarda de divendres plujós.
Afortunadament, el temps va canviar i el cap de setmana va ser esplèndit.
 |
Im Viadukt. Una mena de centre comercial bastant especial.
www.im-viadukt.ch |
 |
Freitag. La famosa botiga-contenidors de boses fetes amb restes de cartells publicitaris.
http://www.freitag.ch |
 |
| Es pot pujar fins dalt de tot. I ha un mirador, que en dies de vent, es belluga una miqueta... i per si passés res, hi ha un telèfon d'emergència. |
 |
| A l'interior de la botiga |
 |
| La catedral. |
 |
| Vistes des de la torre de la catedral, 1. |
 |
| Vistes des de la torre de la catedral, 2. |
 |
| Vistes des de la torre de la catedral, 3. |
 |
| A la plaça de la catedral, amb el riu Limmat de fons. |
 |
| Una gent que estava grabat un anunci/peli o el que fos. Un noi i una noia es dedicavent a saltar pels murs... Aquí, el noi saltant. |
 |
| Detall d'un carrer qualsevol. |
 |
| Magnífiques vistes del Zürichsee, i al fons, els Alps. |
 |
| Zürichsee. |
 |
| Vistes des d'un turunet. |
 |
| La fondue casolana que vam acabar menjant, ja que tots els restaurants eren plens de reserves. |
 |
L'últim dia. Sestava tant bé a la vora del riu que fins i tot l'abric feia nosa.
Salut! |
Nena m'hauràs d'explicar com es fa aixó de viatjar pk jo no tinc temps de res !!
ResponEliminaQuan vinguis cap aki, si es que al final vens, suposo que tb anirem por ahi, no?