Hola gent!
Doncs sembla ser, que el cap de setmana a Zürich va ser l'últim de temps de no jaqueta (no m'atreveixo a dir bon temps, doncs és un concepte molt subjectiu, no?) El següent cap de setmana a Stockholm (coming soon) ja va fer molt fred i va nevar, i des de divendres passat que aquí també ha arribat l'hivern i sembla que per quedar-s'hi!!
Divendres, primera capa...
Dissabte, Instantanies del Weihnachtsmarkt (mercat de nadal)
Dilluns: mireu què m'he trobat quan m'he llevat!!! : D I segueix.
Com diria un Barceloní: ka maku !!!
ResponElimina