dimecres, 15 de juny del 2011

Eclipse de LLuna

...Wunderschön...



2 comentaris:

  1. Hola Alba! Acabo de descobrir el teu blog i tot just ara em posava a llegir-lo. Les fotos del post precioses. Un Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola David! Moltes gràcies!! Malhauradament ja he deixat aquest blog (tot i que algun dia hauria de fer un "post de cloenda"), les bones noticies són que ara n'escric un altre: http://newsdeka.blogspot.com/. He vist el teu blog, aniré fent-hi cops d'ull tot sovint jo també :) Salut!

      Elimina