Hola David! Moltes gràcies!! Malhauradament ja he deixat aquest blog (tot i que algun dia hauria de fer un "post de cloenda"), les bones noticies són que ara n'escric un altre: http://newsdeka.blogspot.com/. He vist el teu blog, aniré fent-hi cops d'ull tot sovint jo també :) Salut!
Hola Alba! Acabo de descobrir el teu blog i tot just ara em posava a llegir-lo. Les fotos del post precioses. Un Salut!
ResponEliminaHola David! Moltes gràcies!! Malhauradament ja he deixat aquest blog (tot i que algun dia hauria de fer un "post de cloenda"), les bones noticies són que ara n'escric un altre: http://newsdeka.blogspot.com/. He vist el teu blog, aniré fent-hi cops d'ull tot sovint jo també :) Salut!
Elimina