diumenge, 15 de maig del 2011

KSC, KSC, KSC!!!

Avui hem anat a veure l'últim partit de la temporada: Karlsruhe SC vs. Union Berlin. El Karlsruhe necessitava guanyar per mantenir la permanència a 2.Liga i ho ha fet!!! Ha sigut un partit molt emocionant (a un altre nivell, es clar, res a veure amb un Barça-Madrid, tot hi que hem vist futbol i no lluita lliure).

El camp estava ben ple: més de 26000 persones. Ara bé, hi havia un silenci... Aquesta gent, si no els anima algú no es belluguen, només cridaven i cantaven els que tenien un animador al davant que els deia que havia de fer, la resta... una passivitat, increïble.
L'animador en qüestió és un hime amb jersei negre a la part dreta de la foto, a costa dels de seguretat més propers a la gent.

Sí, em dedico a patrocinar els gols del Karlsruher, així és com em mantinc...



Cada vegada que el KSC marca, surten uns senyors a fer onejar les banderes de l'equip!


 Resultat final 3:2 pel Karslruhe SC, hem vist uns quants golets, ha tingut emoció i ha acabat bé!


Tot seguit hem anat a menjar-nos una lasagna que estava boníssima!!

Bona nit!!

PS. Ahir vam veure Eurovision.... quina descepció. Italia, noi siamo con voi! Però ens ho vam passar molt bé durant el show (sense anuncis, amaaaazing!)

3 comentaris:

  1. Eis !! Com mola ! Això del futbol aixeca passions ! Aki podem veure els LA Glaxy (amb el Beckam) lluitant pel campionat !!

    En fi, que res com un paritit on es jugen la salvació.
    Per cert, ens veiem aviat !
    Robert

    ResponElimina
  2. Ostres!!! Com ho puc fer per patrocinar els gols del Sabadell? m'aniria bé un sobresou!!! :p

    ResponElimina
  3. Ei! Aquesta faceta teva com a patrocinadora no la coneixiem, eh?!? jajaja

    Al final no vam sortir a l'apm?... però ens ho vam passar moolt bé. Crec que la gent estava molt més animada que els alemanys, tot i que també hi havia un showman que anava dirigint els cants, les onades....

    ResponElimina