dimarts, 27 d’octubre del 2009

De camí a la uni a les 7.40 del matí









3 comentaris:

  1. Vaya ronya d'editor que poses les fotos d'una manera i surten d'una altra!

    ResponElimina
  2. Com mola!! Jo també vull un camí cap a la uni tant idílic... (encara que no hi hagi Eichhörnchen)

    ResponElimina
  3. Sniff... havia escrit tot un text i se m'ha borrat....

    Dema quan tingui mes ganes el torno a escriure...

    Petons.

    ResponElimina