Vaya ronya d'editor que poses les fotos d'una manera i surten d'una altra!
Com mola!! Jo també vull un camí cap a la uni tant idílic... (encara que no hi hagi Eichhörnchen)
Sniff... havia escrit tot un text i se m'ha borrat....Dema quan tingui mes ganes el torno a escriure... Petons.
Vaya ronya d'editor que poses les fotos d'una manera i surten d'una altra!
ResponEliminaCom mola!! Jo també vull un camí cap a la uni tant idílic... (encara que no hi hagi Eichhörnchen)
ResponEliminaSniff... havia escrit tot un text i se m'ha borrat....
ResponEliminaDema quan tingui mes ganes el torno a escriure...
Petons.