dijous, 29 d’octubre del 2009

NEBEL

La setmana passada:




Aquest matí:




2 comentaris:

  1. EH EH!!!

    NO ens enganyaras... això és una de les teves obres d'art amb el Photoshop!!

    jajajjaaj

    ResponElimina