dilluns, 26 d’octubre del 2009

Eichhörnchen

Sí! N'hi ha. Són per tot arreu. L'altre dia en vaig veure un quan anava cap a portar els papers de l'expedient al Studienbüro, al campus. Avui també havia d'anar a molts llocs a arregalr coses, però al final he acabat 3/4 d'hora abans que comencès la classe i he donat una volta per un troç del parc que queda al costat de l'edifici on fem Measurments and Control Systems (...), n'hi ha més! Un dia els atraparé amb la càmera a sobre i ja els veureu.

Per cert, que el parc és moooolt guapo. Hi ha mil colors: verd, groc, vermell, marró, taronja.... A veure si demà agafo la càmera i faig algunes fotos!

De fet només escric perquè vaig prometre a algú que ho faria :p

Quan tingui fotos, més.

Tchüss!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada