dimecres, 21 d’octubre del 2009

Fotos

Hola! Penjo algunes fotos amb gent.

En un bar jugant al Wolf War (o com es digui):


Quan avanem al cinema:



A la mena de bolera que vam anar:



Ahir al matí quan anavem a classe:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada