L'Alba va a Karlsruhe
Altres blocs
Blog Maria
El Calaix De Sastre De La Marta
Paosdaily
dimecres, 21 d’octubre del 2009
Fotos
Hola! Penjo algunes fotos amb gent.
En un bar jugant al Wolf War (o com es digui):
Quan avanem al cinema:
A la mena de bolera que vam anar:
Ahir al matí quan anavem a classe:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada