dissabte, 6 de març del 2010

Més NEU!!

4 comentaris:

  1. Ara entenc perquè dinaves fora... que maco!!

    ResponElimina
  2. ostres Alba, acabo de descobrir q tens blog! Mare meva,què a la parra....

    Ja deus saber que ahir va haver-hi una nevada impressionant per aquí, i tots vam sortir al carrer com crios a jugar amb la neu tota la tarda. Doncs mira q pensava q érem uns flipats pq aquí mai veiem la neu i a la q neva ens flipem, però veig q allà et neva un munt i tot i això et segueix emocionant fer fotos i penjar-les, està guai xDDD

    Apa noia, ja tinc aquest contacte així q a partir d'ara t'aniré llegint!

    salut!
    Maria

    ResponElimina
  3. Ei!!!
    He posat el teu blog a la meva super llista, ara ja n'hi ha 2!

    Doncs sí, aquí tot l'hivern que neva i jo com si fos la primera vegada, és tan guai!! Però que nevi allà i de la manera que ho ha fet.... això sí que és excepcional!

    ResponElimina
  4. joooooooo aki on estic jo no neva, i a sobre em perdo la nevada a Castellar...

    ResponElimina