dimarts, 23 de març del 2010

Cerimònia d'entrega de beques

Aquest matí ham anat a Barcelona a recollir la beca de La Caixa.

5 comentaris:

  1. Eh!! Amb lo guapa que anaves t'hauries d'haver posat a primeríssima fila, pá lucir... jejej

    ResponElimina
  2. ooh!! T'he trobat!! Mira q pensava q no et veuria entre tanta gent!

    És aquí on també us venia a veure el rei? xD

    ResponElimina
  3. Que no els veus als reis?! Mira que trobar-me a mi i no veure'ls a ells té mooolt mèrit!!

    Com va tot!??!?! Una abraçada!

    ResponElimina
  4. bua tia xDDDD és veritat xDDDD

    vale vale, quina persona tan important ets a partir d'ara!!

    Aquí tot bé, espero haver-me mudat a un pis en menys d'una setmana, aviam si hi ha sort! Que porto casi dues setmanes al hostel i encara no he desfet la maleta!!

    una abraçada a tu també!!! ^^

    ResponElimina
  5. Ja em donaras la teva adreça quan en tinguis una de més o menys definitiva, així et podré enviar postals des d'Alemania!!!

    ResponElimina