Eh!! Amb lo guapa que anaves t'hauries d'haver posat a primeríssima fila, pá lucir... jejej
ooh!! T'he trobat!! Mira q pensava q no et veuria entre tanta gent!És aquí on també us venia a veure el rei? xD
Que no els veus als reis?! Mira que trobar-me a mi i no veure'ls a ells té mooolt mèrit!!Com va tot!??!?! Una abraçada!
bua tia xDDDD és veritat xDDDDvale vale, quina persona tan important ets a partir d'ara!! Aquí tot bé, espero haver-me mudat a un pis en menys d'una setmana, aviam si hi ha sort! Que porto casi dues setmanes al hostel i encara no he desfet la maleta!!una abraçada a tu també!!! ^^
Ja em donaras la teva adreça quan en tinguis una de més o menys definitiva, així et podré enviar postals des d'Alemania!!!
Eh!! Amb lo guapa que anaves t'hauries d'haver posat a primeríssima fila, pá lucir... jejej
ResponEliminaooh!! T'he trobat!! Mira q pensava q no et veuria entre tanta gent!
ResponEliminaÉs aquí on també us venia a veure el rei? xD
Que no els veus als reis?! Mira que trobar-me a mi i no veure'ls a ells té mooolt mèrit!!
ResponEliminaCom va tot!??!?! Una abraçada!
bua tia xDDDD és veritat xDDDD
ResponEliminavale vale, quina persona tan important ets a partir d'ara!!
Aquí tot bé, espero haver-me mudat a un pis en menys d'una setmana, aviam si hi ha sort! Que porto casi dues setmanes al hostel i encara no he desfet la maleta!!
una abraçada a tu també!!! ^^
Ja em donaras la teva adreça quan en tinguis una de més o menys definitiva, així et podré enviar postals des d'Alemania!!!
ResponElimina