diumenge, 9 de maig del 2010

Viatges

Holaaaaaaaaaa!!

Super resum de l'últim més i mig:

Després d'anar a Barcelona per la cerimònia d'entrega de Beques no he parat de donar voltes. Per setmana santa vam anar a Sevilla:

Com no podia ser d'una altra manera, processons per donar i per vendre!

Dos dies després de tornar de Sevilla me'n vaig tornar cap a Alemanya, però aquest cop no hi vaig anar sola. La Rocio m'hi va acompanyar i de as vem fer una ruta per aquí: 
Baden-Baden 



Heidelberg



D'anada cap a KÖLN ens vam trobar uns fans del Kaiserslautern que no paraven de liar-la al tren; aquella tarda podien pujar a primera! (no va passar llavors, però ara, diria, que ja sí)

A Colònia. La catedral és impressionantment gran! I la ciutat molt maca (posaria totes les fotos, però no pot ser)



A la tarda ens vam trobar amb la Chelo i ens va dur a un concert. Ens vam perdre pel camí, alló era en mig del no res. Tard, però vam arribar i he de dir que va valer la pena (llastima que no em deixa pujar els videos)

El matí següent vam pujar dalt de la Cateral (tela amb la pujadeta) i vem fer camí cap a BONN, també preciós!

On vam veure, entr altres coses, la casa de'n Beethoven.


Per Bonn, el dinar i el metro.




Després del viatget, que va acabar a Stuttgart, vaig tornar a la realitat. I amb ella, el nou semestre, les classes, els papers d'extensió de la beca, les solicituds per l'internship d'aquest estiu i l'examen d'Optical Engineering. En fi, ara ja estic en condicions d'afirmar que el primer semestre ja s'ha acabat oficialment i l'he passat molt bé.
Aquest cap se setmana han vingut els papes (actualització propèrament) i aquesta setmana que ve, de ple en el nou semestre, que pinta molt interessant i molt llarg, ja que acabarem les classes a mitjans de Juliol, examens a finals de Juliol principis d'Agost, internship Agost-Setembre i a l'Octubre tornem a començar!!

Bona nit a tothom!!!

5 comentaris:

  1. Ole !! L'espera per veure la nova actualització del blog ha valgut la pena !! Per cert a veure quan viatges fora d'Alemanya i Espanya...

    A l'espera de la pròxima entrada !!

    ResponElimina
  2. Vindré quan pugui!!!! No sóc jo qui té classes cada dues setmanes....

    ResponElimina
  3. Visca!! Ja tocava actualitzar. I com sempre dic: quina enveja...

    Vull veure més fotos d'aquests viatges!!

    Per cert, dono el meu suport al Robert, a veure quan el puges a visitar, jejeje

    Bona nit!!

    ResponElimina
  4. Chee!!! ja era hora que actualitzessis!!! :D

    Quin viatget us vau fer, enhorabona! Vau veure força coses i força diferents, mola :) les fotos també estan bé, però tinc la sensació de que són molt poques per tot el que deveu haver vist xD

    per cert, perdona la meva ignorància, però ja es pot volar per Europa?? Aquí tothom em diu q Europa s'ha quedat incomunicada per lo del volcà.. i jo què sé fins a quin punt és cert!

    Molen les casetes i la catedral, ja casi me n'oblidava d'aquesta arquitectura després d veure tanta casa cutre per aquí, jeje.

    Va, ara q ja has arrencat només et falta seguir!

    una abraçadaaa! :D


    pd: ah, el meu carrer és 43 perquè aquí els carrers tenen números enlloc d noms. Quan t'hi acostumes és lo més útil i pràctic que existeix, perquè, obviament, els números van seguits xD

    ResponElimina
  5. Ei!!
    Doncs pel que fa a volar.... tela. El Robert va haver de posposar el seu vol una setmana, quan volia tornar cap a Anglaterra després de setmana santa. I avui els meus pares són aquí i han de tornar cap a casa, però no se sap encara si volaran o no... ahir es van cancelar uns quants vols, però de moment avui funciona tot. Això sí, el dia que van arribar, al vespre, van rebre un mail de ryanair dient que disculpessin les molèsties ocasionades pel cancel·lament del seu vol... ¿?

    Fotos en tinc trilions (1000 i pico només dels dies que hi havia la Rocio), però val a dir que moltes són d'invents i fotos rares que intentavem i fallaven; tot i que algunes van quedar bé! Ja en posaré més tard. =)

    Jo m'he mirat el teu blog, però només les fotos :p Sembla que t'ho estiguis passant genial!

    Marta: ja saps que has de fer si vols veure més coses!

    Apa, me'n vaig cap a l'aeroport a veure si volen o no volen.

    ResponElimina