dimecres, 19 de maig del 2010

He sobreviscut una classe de "Dance Aerobic" en alemany!

I per cert, Sara, t'hi he trobat a faltar!! Vens a Aerodance els dimecres a les 5.30??

I per no deixar només el títol, un parell de fotos que vam fer amb la Rocio. Pertanyen a 3 grups:

Les dels Cotxes o les Bicis:



Les dels cabells:



AIGUA!!:


I una extra, en una botiga de souvenirs de Köln:

2 comentaris:

  1. Hola!!

    Avui només diré una cosa: jo us trobo a faltar a les 2 a la piscina (la Sara també m'ha abandonat...), jejeje

    ResponElimina