Hola!!Avui només diré una cosa: jo us trobo a faltar a les 2 a la piscina (la Sara també m'ha abandonat...), jejeje
també?!?! Quin morro!
Hola!!
ResponEliminaAvui només diré una cosa: jo us trobo a faltar a les 2 a la piscina (la Sara també m'ha abandonat...), jejeje
també?!?! Quin morro!
ResponElimina