Despréd d'un viatge en trenm llarguet, però agradable van fer cap a Berlin quan ja era massa tard per sortir enlloc, així que ens van pedre la primera trobada amb els altres grups. Però al matí següent ens vam trobar tots i vam començar els actes "oficials" que bàsicament han consistit en visitar un bon munt de laboratoris. La gent fa unes coses molt alucinants! Ha sigut molt enriquidor, però només això, aibó que també hem après molt pel que fa al nostre petit, i gairebé acabat de nèixer, grup. Els altres grups ens han explicat moltes coses de les que, de ben segur, en treurem molt profit.
Ara bé, no tot han sigut lasers i fibres, divendres vam tenir una agradable sorpresa quan ens van dur a fer una visita guiada pel Park Sanssouci a Potsdam. Si mai aneu per allà poseu-vos en contacte amb el noi que ens va fer de guia, Peter Degener (http://www.peter-degener.de/); molt bé!
I dissabte a la tarda, tour en vaixell pel Spree...
... i passejada per Berlin fins al restaurant Clärchens Ballhaus (també molt recomanable, un lloc molt... Berlin), on per cert ens hi vam trobar una festa molt curiosa, sembla ser que era uns Black&White Party i que tothom n'ha anat a una o altres, ja veus...
Això pel que fa la part "oficial", per la meva banda, amb uns quants, vam anar a alguns dels llocs més turistics de Berlin divendres després de la Barbacoa
a un parc random de Berlin. Brandenburger Tor, Reichstag, Holokaust Denkmal.... (se'm va acabar la bateria de la càmera, ja li demanaré les fotos a la Paola).
I a la nit, vam anar a una festa Undergound de Berlin... vaya tela de lloc i de gent... ara bé, la festa durava unes 24 hores i hi vam anar només començar, així que no vaig poder contemplar tota la fauna del undergound berlinés...
Finalment va ser diumenge i tots al cotxe camí de Karlsruhe.
Van ser unes 10 hores de cotxe per travessar Alemanya, degut als infinits STAU que vam trobar. Va ser interessant, per això...
El temps: WUNDERBAR! Un temps estupendíssim! Fins i tot m'he posat morena :-p I per acabar-ho de rematar: Tempesta en l'última part del viatge en cotxe!!
Doncs això ha sigut resumidament la trobada a Berlin d'aquest cap de setmana, esperem poder tornar-ho a repetir, potser l'any que ve a Erlangen.
Gute Nacht!
Visca!
ResponEliminaJa tocava actualitzar... Veig que t'ho has pasat molt bé. Proposo pel proper viatge Berlin, us sembla bé?
Bueno continuaré estudiant una estona, tot i que és més divertit (i quasi interessant) mirar el teu blog, jejeje
què vol dir "quasi interessant"...?¿
ResponEliminajajaja
ResponEliminaEstava una mica espesa, lògicament el teu blog és mooooolt més interessant que els apunts de química analítica avançada.
Uau, quina actualització tan llarga i complerta!!
ResponEliminaTinc curiositat per saber què feu i en què consisteix aquest grup, tot i que segur que encara que m'ho expliquis no entendré res xD Però me n'alegro de que hi hagi reunions d'aquestes per compartir coneixement i blablabla, és maco :)
De Berlín suposo q n ensenyes gran cosa perquè ja t'ho deus tenir ben vist, no?? Igualment, mola :) No hi he estat mai i té pinta de ser ben maco tot, ben net i arregladet i cuidat tot (l'antítesi d'on estic vivint ara, vaja xD).
No he entés la festa del 'Black&White', no sé si és q aquesta gent ja té superadíssimes les diferències racials o és una burla cap a tot això o què... ¿¿?? I m'he quedat amb ganes de vuere la festa underground o, més aviat, m'he quedat amb les ganes de veure't A TU al mig de la festa underground xDDD
Les fotos molt maques, es nota q tens una bona càmera ^^
Petons desde l'altre continent!!!!!
Maria!!!
ResponEliminaNoia doncs has d'anar a Berlin, pq t'asseguro que tota la ciutat no és pas "ben net i arregladet i cuidat tot"!
Les trobades auqestes serveixen una mica per posar en contacte les persones que treballen en un mateix camp. Visitem els laboratoris i ens expliquen la recerca que estan duent a terme i tu expliques també que és el que estas fent i a vegades surten idees i col·laboracions molt interessants. I a part d'això com veus tb barbacoes i demés. :p
Ara que m'hen passat les fotos de l'altra noia a veure si tinc un moment i les penjo més tard.
Lo de la festa "Black&White" no va més lluny de disfressar-se amb roba que només sigui de color blanc i negre. Sembla ser que també hi ha festes, "cub de rubik" en les quals has d'anar vestit de mil colors i has de sortir vestit només d'un color... Hi ha tot un món per descobrir allà fora... jajaja
I lo de l'underground... no comments... només diré que tenia unes ganes de fotre el camp d'allà... entre que no podia respirar i que la música era de lo més taladro que existeix!
Però ens ho vam passar molt bé!
Tu com vas?!
Petons des d'aquest continent!! :D