Visca, més fotos!!Que idíl·lic que és tot, sembla tret d'un conte. Estic veient que m'hauré de fer un foradet aquest estiu...
Visca, més fotos!!
ResponEliminaQue idíl·lic que és tot, sembla tret d'un conte. Estic veient que m'hauré de fer un foradet aquest estiu...