Alba, ja que jo estic aquí i tu estàs a Alemanya, per què no actualitzes el blog explicant com s'ha viscut el partit d'avui des d'allà?? Ara tinc curiositat. Em fot, però tinc curiositat, jeje. A mi m'hauria fet molta ilusió que Argentina seguís classificant i guanyés el Mundial. Celebrar algo així des del mateix país ha de ser molt gran, potser ho acabaràs vivint tu ara! ;)
PD: Vaig rebre la teva postal, em va fer una ilusió enorme!! Mil gràcies, ja la tinc penjada a l'habitació, ains, què maco, m'encanta, molt bon gust per la foto també, et respondré aviat, quan recuperi la càmera i faci alguna foto maca de la Plata, jeje.
Alba, ja que jo estic aquí i tu estàs a Alemanya, per què no actualitzes el blog explicant com s'ha viscut el partit d'avui des d'allà?? Ara tinc curiositat. Em fot, però tinc curiositat, jeje. A mi m'hauria fet molta ilusió que Argentina seguís classificant i guanyés el Mundial. Celebrar algo així des del mateix país ha de ser molt gran, potser ho acabaràs vivint tu ara! ;)
ResponEliminaPD: Vaig rebre la teva postal, em va fer una ilusió enorme!! Mil gràcies, ja la tinc penjada a l'habitació, ains, què maco, m'encanta, molt bon gust per la foto també, et respondré aviat, quan recuperi la càmera i faci alguna foto maca de la Plata, jeje.