dimecres, 9 de juny del 2010

Tempesta!

  Sóc conscient que les fotos no són de la millor qualitat del món, però... he atrapat alguns llamps i llampecs!!!!!
Enjoy :)

 




1 comentari:

  1. Alba, ja que jo estic aquí i tu estàs a Alemanya, per què no actualitzes el blog explicant com s'ha viscut el partit d'avui des d'allà?? Ara tinc curiositat. Em fot, però tinc curiositat, jeje. A mi m'hauria fet molta ilusió que Argentina seguís classificant i guanyés el Mundial. Celebrar algo així des del mateix país ha de ser molt gran, potser ho acabaràs vivint tu ara! ;)

    PD: Vaig rebre la teva postal, em va fer una ilusió enorme!! Mil gràcies, ja la tinc penjada a l'habitació, ains, què maco, m'encanta, molt bon gust per la foto també, et respondré aviat, quan recuperi la càmera i faci alguna foto maca de la Plata, jeje.

    ResponElimina