Alaaaa!!! Jo vull neu també!!!
No si val!! Volem neu!!!Aqui fa un temps de me... avui un fred impressionant i toooot el dia plovent. (de me relatiu, perquè m'he posat les meves super botes d'aigua, jajaja)
Alaaaa!!! Jo vull neu també!!!
ResponEliminaNo si val!! Volem neu!!!
ResponEliminaAqui fa un temps de me... avui un fred impressionant i toooot el dia plovent. (de me relatiu, perquè m'he posat les meves super botes d'aigua, jajaja)