diumenge, 5 de desembre del 2010

La "nova" habitació

Qaun vaig tornar dels EEUU, com que se suposava que no podia posar-me a dormir tan bon punt vaig arribar (cosa que m'hagués agradat), vaig fer canvis estructurals a l'habitació, aprofitant que s'havien endut el sofà. Aquest és el resultat.


1 comentari:

  1. M'encanta la teva habitació nena! El terra, les parets, el sostre, la llum q sembla q hi entra... I encara q no em puc fer una idea de l'espai, semlba ben confortable i acollidora. De fet, m'ha donat la idea per fer el meu post d'avui, jeje.

    De què són totes les fotos q tens penjades???

    ResponElimina