dissabte, 29 de gener del 2011

Hem menjat fideuà!

Buf, està això una mica abandona't, no? A veure quant temps passa fins que algú s'adona de l'actualització. Per cert, les fotos de Suècia encara no les tinc totes, per això encara no he penjat res al respecte. Mentrestant uns deixo amb la fideuà d'aquest migdia. Salut!

4 comentaris:

  1. Tampoc ha passat tant fins que m'he adonat de l'actualització, no?!?! Jajaja
    Una pregunta: l'indi no menja fideuà??

    ResponElimina
  2. Jejejeje, impressionant! no pensava trobar res fins al cap de mesos!

    Doncs l'indi sí va menjar fideuà, sembla ser que ara menja peix, marisc i alguna carn. Però ell va arribar una mica més tard, així que quan la resta ja anàvem pel segon plat, ell tot just acabava el primer, la foto devia ser feta just abans de posar-li el segon plat.

    ResponElimina
  3. Mola el nou fons del blog :) Per cert, veig gent bevent suc de taronja o préssec i menjant la fideuà amb allioli o maionesa?¿!?! Moviments intestinals aguts assegurats!

    ResponElimina
  4. Jejeje, si... sembla ser que veure aigua no mola. I l'allioli de la fideuà és comprat (al super d'aquí!!).... no ens en vem ensortir de fer-lo a mà, netx time :p

    ResponElimina