diumenge, 6 de febrer del 2011

De donde es el té?


"No hase falta desir nada más"

4 comentaris:

  1. Uoooo!!! Que autèntic!!!

    Jo opino que encara que no es digués Cataluña-Tee pels dibuixets es podria saber perfectament d'on és: el molí típicament català (de fet des de la finestra n'estic veient un) i el vano, encara més típic (els volants que no faltin, eh!?!).

    Boníssim, jajaja

    (Per cert, el més important, a que sap??)

    ResponElimina
  2. Jajaja
    estava tant emocinada mirant els dibuixets que no m'havia fixat que a la capsa ja posa el gust: Orange-Zitrone-Traube (això últim no sé que és...)

    ResponElimina
  3. Taronja-Llimona-Raïm.

    Al principi té un gust estrany, però després està força bo, val a dir. És així acidet.

    ResponElimina
  4. Només hi falta el torero dibuixat... ¬¬
    com diria el Pablo: kafort!

    ResponElimina