Jo opino que encara que no es digués Cataluña-Tee pels dibuixets es podria saber perfectament d'on és: el molí típicament català (de fet des de la finestra n'estic veient un) i el vano, encara més típic (els volants que no faltin, eh!?!).
Jajaja estava tant emocinada mirant els dibuixets que no m'havia fixat que a la capsa ja posa el gust: Orange-Zitrone-Traube (això últim no sé que és...)
Uoooo!!! Que autèntic!!!
ResponEliminaJo opino que encara que no es digués Cataluña-Tee pels dibuixets es podria saber perfectament d'on és: el molí típicament català (de fet des de la finestra n'estic veient un) i el vano, encara més típic (els volants que no faltin, eh!?!).
Boníssim, jajaja
(Per cert, el més important, a que sap??)
Jajaja
ResponEliminaestava tant emocinada mirant els dibuixets que no m'havia fixat que a la capsa ja posa el gust: Orange-Zitrone-Traube (això últim no sé que és...)
Taronja-Llimona-Raïm.
ResponEliminaAl principi té un gust estrany, però després està força bo, val a dir. És així acidet.
Només hi falta el torero dibuixat... ¬¬
ResponEliminacom diria el Pablo: kafort!