diumenge, 6 de febrer del 2011

Bday!



Doncs resulta que ahir va ser el meu aniversari, i dimecres serà el de la Paola i d'aquí uns dies més el de la Inci. Aprofitant que ahir era dissabte i l'últim cap de setmana abans que ja estiguem 100% liats amb exàmens, vam celebrar-ho. Us deixo amb un parell de fotos de la nit. Salut!










1 comentari:

  1. Alba cantant apasionadament. Donant tot el que té per una canço! Tremendo !

    ResponElimina