Holaa!! Com ja sabeu al Novembre vaig anar a Stockholm. Us debia l'actualització. Here it is!
El Nadal estava a punt d'arribar, i els mercats de Nadal tot just obrien aquell cap de setmana.
A part de visitar mercats de Nadal, també vem passejar pels carrers del centre i vem fer fotos, moooltes fotos.
A Stockholm hi ha un vaixell reconstruit, recuperat del fons del mar. Bastant impressionant.
Vam visitar el museu de Fotografia: Fotografiska: molt recomanable!
Vem fer experiements fotogràfics a l'hostal:
I parlant de l'hotal, us deixo amb ell.
| Les escales de la mort! |
| Els nostres llits. |
Fins la propera!!





Visca!! Més fotos!!
ResponEliminaSón tant maques aquestes ciutats (bueno com a mínim a les fotos... Jo també vull viatjaaar!?!?!
Mola!! Què guai que hagueu estat el museu de foto i us hagueu posat a experimentar. Tens una càmera estupenda, quan tornis ja pots demanar un bon espai per fer una exposició, jeje. Segueix aprenent de foto q val molt la pena!
ResponEliminaah, i moltes gràcies pel mail, sí que he tornat ja, estic a la UAB ara mateix, una mica estrany i diferent tot després de tant temps... però aquí estic!
una abraçada!