dijous, 17 de febrer del 2011

Stockholm - Nov10


Holaa!! Com ja sabeu al Novembre vaig anar a Stockholm. Us debia l'actualització. Here it is!

El Nadal estava a punt d'arribar, i els mercats de Nadal tot just obrien aquell cap de setmana.




A part de visitar mercats de Nadal, també vem passejar pels carrers del centre i vem fer fotos, moooltes fotos.


                  

A Stockholm hi ha un vaixell reconstruit, recuperat del fons del mar. Bastant impressionant.




Vam visitar el museu de Fotografia: Fotografiska: molt recomanable!




Vem fer experiements fotogràfics a l'hostal:


 I parlant de l'hotal, us deixo amb ell.


 
 
Les escales de la mort!
 
Els nostres llits.

 Fins la propera!!

2 comentaris:

  1. Visca!! Més fotos!!

    Són tant maques aquestes ciutats (bueno com a mínim a les fotos... Jo també vull viatjaaar!?!?!

    ResponElimina
  2. Mola!! Què guai que hagueu estat el museu de foto i us hagueu posat a experimentar. Tens una càmera estupenda, quan tornis ja pots demanar un bon espai per fer una exposició, jeje. Segueix aprenent de foto q val molt la pena!

    ah, i moltes gràcies pel mail, sí que he tornat ja, estic a la UAB ara mateix, una mica estrany i diferent tot després de tant temps... però aquí estic!

    una abraçada!

    ResponElimina